همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه YITH WooCommerce Product Bundles Premium

با استفاده از افزونه YITH WooCommerce Product Bundles Premium میتوانید به آسانی پیشنهادات ویژه ای را با ترکیب محصولات در بسته های از پیش تعریف شده با تخفیف و قیمت های ویژه در فروشگاه خود ایجاد کنید.

شما قادر خواهید بود از استراتژی های بازاریابی مبتنی بر پکیج ها، ارائه محصولات مختلف با قیمت ویژه و در نتیجه افزایش نرخ تبدیل در تجارت الکترونیک خود استفاده کنید. با ایجاد محصولات انتخابی هدفمند (با گروه بندی محصولات یا اقلام مرتبط که اغلب با هم خریداری می شوند) میانگین ارزش سفارش را در فروشگاه خود افزایش خواهید داد تا کاربران را به خرید یکجای آنها تشویق کنید و به این صورت از استراتژی افزایش فروش قدرتمند برای تشویق کاربران به خرید اقلام مرتبط به صورت بسته‌بندی همراه با محصول مورد علاقه خود بهره مند خواهید شد.

تکنیک ارائه بسته یا باندل یکی از خلاقانه ترین استراتژی ها برای افزایش فروش ترکیبات محصول و حمایت از مشتریان برای بازگشت به دنبال خرید های جدید است. به این فکر کنید که مشتریان در سایت شما به دنبال چه چیزی هستند، چه چیزی می خرند و چه چیزی را می خواهند بخرند. برای مثال، اگر دوربینی را بفروشید، اکثر کاربرانی که آن را خریداری می‌کنند، احتمالاً به کارت حافظه یا بسته باتری قابل شارژ نیز نیاز خواهند داشت.

چگونه می توانید کاربران را به خرید این محصولات را در سایت خود تشویق کنید، فروش محصولات مرتبط را افزایش داده و یک استراتژی فروش قوی ایجاد نمایید؟ افزونه بسته‌های محصول YITH برای ووکامرس به شما امکان می‌دهد بسته‌هایی در سایت ایجاد کنید که به شما اجازه میدهند محصولات را ترکیب کرده و تخفیف‌ها را در قیمت فروش نهایی مدیریت کنید.

دانلود افزونه YITH WooCommerce Product Bundles Premium
افزونه باندل محصولات ووکامرس – کالاهای گروهی

امتیاز: 5.0/5 از 3 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!