همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه YITH WooCommerce Product Add-Ons & Extra Options Premium

افزونه ووکامرس امکان فروش انواع محصول را برای شما فراهم میکند و به کاربران امکان می دهد تغییرات ساده مانند اندازه و رنگ را برای محصولات انتخاب کنند. با این حال، این تنظیمات، برای یک فروشگاه حرفه ای کافی نیست. اگر محصولات خود را به صورت آنلاین می فروشید، به احتمال زیاد به گزینه های پیشرفته تری نیاز خواهید داشت. به عنوان مثال، اگر حلقه یا جواهرات می فروشید، ممکن است لازم باشد به مشتریان خود اجازه دهید یک متن سفارشی برای حک شدن در یک جواهر اضافه کنند یا قیراط را برای یک سنگ قیمتی، اندازه، رنگ و … را نیز برای آن انتخاب کنند.

اگر تی شرت، فنجان و سایر اقلام سفارشی می فروشید، مطمئناً به یک فیلد نیاز دارید تا به مشتریان خود اجازه دهید فایل هایی مانند عکس هایشان را در طول فرآیند پرداخت آپلود کنند. یا اگر یک سایت تجارت الکترونیکی برای محصولات فناوری دارید، ممکن است بخواهید خدمات گارانتی و کمکی را با هزینه اضافی ارائه دهید یا به کاربران اجازه دهید تعداد زیادی گزینه مانند RAM، پردازنده، اندازه صفحه نمایش، وزن و غیره را انتخاب کنند.

برخی از گزینه ها ممکن است هزینه بیشتری نسبت به سایرین داشته باشند یا نیاز به وابستگی داشته باشند و تنها پس از انتخاب خاصی توسط کاربر نشان داده شوند. همه این سناریوها به یک ابزار همه کاره و قدرتمند نیاز دارند تا به شما کمک کند تعداد نامحدودی از گزینه‌ها، از هر نوع، را به صفحه محصول اضافه کنید.

با افزونه‌ YITH WooCommerce Product Add-Ons & Extra Options Premium، می‌توانید چندین بلوک از گزینه‌ها را برای درج در محصولات خود ایجاد کنید. پس از ایجاد بلوک های مورد نیاز، می‌توانید با انتخاب عناصر از طریق یک کتابخانه کامل (فیلدهای ورودی، مناطق متن، انتخاب کرکره ای، چک باکس ها، تصاویر، برچسب ها، دکمه های رادیویی، فیلدهای آپلود، انتخابگرهای تاریخ و غیره) برای هر گزینه هزینه اضافی تعیین کنید که به قیمت استاندارد محصول اضافه می‌شود و در عرض چند دقیقه آماده فروش محصولات پیچیده یا قابل تنظیم و ارائه هر نوع خدمات اختیاری به مشتریان خود شوید.

دانلود افزونه YITH WooCommerce Product Add-Ons and Extra Options Premium
افزونه ادآن های محصولات ووکامرس افزودنی های محصولات ووکامرس

امتیاز: 4.8/5 از 6 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!