همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه YITH WooCommerce Gift Cards Premium

از افزونه YITH WooCommerce Gift Cards میتوانید جهت فروش کارت های هدیه استفاده کنید تا درآمد فروشگاه خود را به شکل چشمگیری افزایش دهید و مشتریان جدیدی را نیز بدست آورید.

با ورود به بیزینس کارت هدیه، درآمد فروشگاه خود را افزایش دهید. آیا میدانید 98% فروشگاه های تجارت الکترونیک کارت های هدیه ای را ارائه می دهند که برای آنها درآمدی جداگانه ایجاد می کنند و قرار است در سال 2030 ارزش این نوع تجارت به بیش از یک تریلیون دلار برسد.

با دادن این فرصت به مشتریان خود برای خرید یک کارت هدیه برای یک دوست یا خویشاوندان خود بدون هیچ زحمتی برای جستجوی محصول مناسب برای آن شخص، نرخ تبدیل را در طول فصل تعطیلات نیز افزایش خواهید داد.

محبوبیت فروشگاه خود را با شناساندن آن به گیرنده کارت های هدیه افزایش دهید. به این صورت به مرور زمان می توانید به مشتریان بیشتری دسترسی داشته باشید و آنها را به فروشگاه خود وفادار کنید.

از طریق این افزونه میتوانید میانگین ارزش سفارش فروشگاه خود را افزایش دهید. طبق گزارش ها 45% از کاربرانی که کارت هدیه دریافت می کنند، حتی بیشتر از اعتبار موجود در کارت های هدیه خود در فروشگاه مربوطه، خرج کرده و ثبت سفارش می کنند.

دانلود افزونه YITH WooCommerce Gift Cards Premium
افزونه فروش کارت هدیه و گیفت کارت ووکامرس

امتیاز: 4.9/5 از 7 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!