همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه YITH WooCommerce Advanced Reviews Premium

 افزونه YITH WooCommerce Advanced Reviews Premium به شما امکان می‌دهد بخش نقد و بررسی سایت خود را که یکی از مهم‌ترین بخش‌های صفحه محصولات شماست، با فیلترها، شمارنده‌ها و ابزارهای دیگر بهینه سازی نمایید.

نقد و بررسی کاربران، عنصر کلیدی هر سایت تجارت الکترونیکی است. بازخورد مشتریانی که قبلاً یک محصول یا خدمات را از وب سایت شما خریداری کرده اند برای فعالیت شما برای به دست آوردن اعتبار آنلاین امری حیاتی است و موضوعی است که مشتریان دیگر جهت خرید به آن استناد میکنند.

با بهره گیری از این محصول شما قادر خواهید بود تعداد بررسی ها را در فروشگاه خود به میزان قابل توجهی افزایش دهید (77٪ از کاربران قبل از خرید به بررسی ها مراجعه می کنند). قادر خواهید بود یک بخش بررسی ایجاد کنید و آن را جذاب تر و حتی قابل استفاده تر از حالت عادی کنید. شما می توانید با انتخاب بررسی هایی که باید برجسته شوند یا به کاربران اجازه دهید آنها را فیلتر کنند و مهم ترین آنها را مشاهده کنند، مدیریت کاملی بر کلیه نظرات و نقد و بررسی ها داشته باشید.

دانلود افزونه YITH WooCommerce Advanced Reviews Premium
افزونه نقد و بررسی و نظردهی پیشرفته ووکامرس

امتیاز: 4.7/5 از 6 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!