همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه YITH Product Size Charts for WooCommerce Premium

افزونه YITH Product Size Charts for WooCommerce Premium به مشتریان شما کمک می کند تا اندازه و سایز مناسب را برای کالا و البسه مورد نیاز خود انتخاب کنند. این محصول به شما اجازه میدهد که جدول نمودار اندازه موثر و کاربردی را در صفحات محصولات خود اضافه نمایید.

هرچه در فروشگاه خود اطلاعات بیشتری ارائه دهید، مشتریان شما بیشتر از خدمات شما راضی خواهند بود، و چه چیزی مفیدتر از دانستن اینکه یک لباس دقیقاً چگونه روی بدن شما به نظر می آید. اگر نتوانید لباس را قبل از خرید امتحان کنید، بهترین روش دانستن ابعاد و اندازه لباس خواهد بود. یک جدول دقیق با تمام اطلاعات اندازه چیزی است که برای کامل کردن فروشگاه آنلاین خود و جلوگیری از سوء تفاهم در حین فروش به آن نیاز دارید. این مسئله حتی میتواند تا حدی منجر به کاهش اغلام مرجوعی در فروشگاه شما نیز بشود.

شما فروش محصولاتی را که مشتریان باید اندازه آنها را انتخاب کنند، افزایش می دهید و ابزاری برای خرید ایمن و رفع هرگونه شک و تردید به آنها ارائه می دهید. با بهره گیری از این محصول شما قادر خواهید بود مرجوعی و عودت وجه محصولاتی را که مطابق با نیازهای کاربران نیستند محدود کنید و نمای کلی تری از محصولاتی که می فروشید به مشتریان ارائه دهید. با این کار شما قابلیت استفاده و تجربه کاربری را در سایت خود در طول خرید بهبود می بخشید، و درخواست اطلاعات و یا درخواست های پشتیبانی مربوط به اندازه، وزن و غیره را کاهش می دهید.

دانلود افزونه YITH Product Size Charts for WooCommerce Premium
افزونه جدول راهنمای سایز ووکامرس

امتیاز: 4.6/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!