همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Content Views Pro برای وردپرس

افزونه Content Views Pro افزونه ای ممتاز است که به شما کمک می کند محتوای وردپرس را در 3 مرحله ساده فیلتر کرده و مطابق نیاز خود نمایش دهید.

برای بهره گیری از این محصول لازم است که ابتدا محتوا برای نمایش را انتخاب کنید. Content Views Pro شامل تمام ویژگی‌هایی است که برای انتخاب یک، چند نوع یا همه انواع محتوا (پست‌ها، صفحات، تصاویر، محصولات، نمونه کارها، رویدادها، اعضای تیم، کتاب‌ها، .ویژگی ها و هر نوع پست سفارشی) نیاز دارید. از امکانات این افزونه جستجو و فیلتر کردن محتوا بر اساس فیلد سفارشی، طبقه بندی سفارشی، دسته بندی، برچسب، تاریخ، نویسنده، وضعیت، کلمه کلیدی و شناسه است. موارد دیگری که میتوانید از طریق این افزونه انجام دهید مرتب سازی محتوا با استفاده از کشیدن و رها کردن، فیلد سفارشی، ترتیب تصادفی، عنوان، تاریخ و موارد دیگر است.

در مرحله بعدی میتوانید از بین بسیاری از طرح بندی های زیبا، طرح دلخواه خود را انتخاب کنید. می‌توانید با ستون‌ها، اندازه‌های تصویر، رنگ‌ها، فونت‌ها، بالشتک‌ها، حاشیه‌ها و بسیاری از تنظیمات مفید دیگر متناسب با سبک وب‌سایت خود، آن را سفارشی کنید.

در پایان محتوا و طرح‌بندی در یک بلوک یا کد کوتاه بسته‌بندی می‌شوند که می‌توانید آن را به ویرایشگر بلوک، ویرایشگر کلاسیک، سازنده صفحه (Visual Composer، SiteOrigin، Divi، Elementor، Beaver، Oxygen و موارد دیگر)، ابزارک ها، نوار کناری و سایدبار ها، فایل‌های تم یا موارد دیگر اضافه کنید تا در هر بخشی از سایت وردپرس شما به نمایش گذاشته شود.

دانلود افزونه Content Views Pro برای وردپرس

امتیاز: 4.7/5 از 25 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!