همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود اسکریپت DomainsKit مجموعه ابزارهای دامنه

DomainsKit Script یک اسکریپت قدرتمند مبتنی بر PHP است که از بسیاری از ابزارهای دامنه و ابزار های IP عالی تشکیل شده است و به شما امکان می دهد فوراً نام دامنه مورد نظر خود را جستجو کنید. این محصول دارای ابزار داخلی whois دامنه، ابزار تولید دامنه، ابزار جستجوی نام میزبان و IP و ابزار بررسی DNS است. این محصول با طراحی کاملاً واکنش گرا بر اساس فریم ورک بوت استرپ ساخته شده است تا اطمینان حاصل شود که وب سایت شما در هر دستگاه تلفن همراه و دسکتاپ بی عیب و نقص و زیبا به نظر می رسد.

این محصول همچنین دارای پشتیبانی قوی از مرورگرهای مرسوم است. در دسترس بودن دامنه را با انجام یک پرس و جوی DNS تأیید می کند تا نتایج جستجو را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کند. وقتی شخصی نام دامنه را از طریق یکی از پیوندهای ارجاع وابسته شما خریداری می کند، درآمد کسب می کنید. همچنین می توانید از طریق Google Adsense یا پلتفرم های مشابه کسب درآمد کنید.

دانلود اسکریپت ابزارهای دامنه DomainsKit
دومینز کیت تول کیت و کیت ابزار های دامنه با پشتیبانی از انواع TLD و امکان هویز، تولید نام دامنه، بررسی DNS و … Toolkit for Domains

امتیاز: 4.7/5 از 6 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!