همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود Werkstatt – قالب نمونه کار وردپرس

قالب Werkstatt قالبی زیبا و خلاقانه برای ایجاد انواع سایت نمونه کار با وردپرس است. این قالب ساخته شده تا به نمونه کار ها و پروژه های شما، جلوه ای ویژه ببخشد. در صفحه رسمی این قالب در سایت تم فارست شاهد وجود دموهای متنوعی هستیم که نشان از تنوع امکانات این قالب و قدرت آن در راه اندازی انواع سایت نمونه کار برای مشاغل و نیازهای مختلف دارد. این قالب با کسب امتیاز 4.6 از 5 و چند هزار نسخه فروخته شده، جزو قالب های محبوب ایجاد سایت پورتفولیو به شمار میرود.

در قالب Werkstatt امکان ایجاد صفحات با استفاده از صفحه ساز WPBakery Page Builder که قبلا آن را با نام ویژوال کامپوزر میشناختیم، برای شما فراهم شده است. بنابراین شما میتوانید صفحاتی زیبا و حرفه ای را در کوتاه ترین زمان و به ساده ترین شکل از طریق یک رابط کاربری درگ اند دراپ ایجاد کرده و در معرض دید مخاطبین خود قرار دهید.

در بخش های مختلف این قالب هر گاه مایل باشید که دسترسی کاربران به بخشی از سایت آسان تر و سریع تر صورت بگیرد، میتوانید از ناوبری بخش های ثابت بهره بگیرید و به این طریق به کاربران اجازه دهید که به شکلی سریع به ناحیه ی مورد نظر از سایت دسترسی پیدا کنند. قالب ورکستات به انواع استایل های بلاگ نیز مجهز شده است. بنابراین شما قادر خواهید بود با انتخاب بین این طرح های متنوع و تنظیم نوع صفحه بندی، بخش بلاگ سایت خود را به زیباترین شکل ممکن راه اندازی کرده و مطالب دلخواه خود را با کاربران به اشتراک بگذارید.

قالب Werkstatt در زمینه افکت های هاور، 6 انیمیشن مختلف را برای زمان شناوری ماوس روی عناصر برای شما در نظر گرفته است. برخی از این استایل ها شامل اسلایدر به پایین، وسطچین کردن عنوان در زمان هاور، به کار گیری کادر، قرار گیری عنوان در بالا با پس زمینه رنگی، قرار گیری عنوان در بالا با انیمیشن و نمایش تصویر دوم در زمان هاور هستند. البته لازم به ذکر است که هر یک از این انیمیشن ها خود دارای تنظیمات ویژه و منحصر به فردی هستند که امکان سفارشی سازی کامل آنها را برای شما فراهم میکند.

در مورد این قالب بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که یکی از ویژگی های خوب و کاربردی آن، سازگاری با افزونه محبوب ووکامرس است. سازگاری با ووکامرس که به درخواست کاربران به این قالب اضافه شده است، به شما اجازه میدهد که فروشگاه اینترنتی خود را در کوتاه ترین زمان، با استفاده از وردپرس راه اندازی کرده و به فروش محصولات دلخواه خود مشغول شوید. این مسئله خصوصا در سایت های نمونه کار شخصی، میتواند تاثیر بسزایی در افزایش سوددهی سایت شما و جذب مشتریان بیشتر برای شما داشته باشد.

قالب Werkstatt برای وردپرس

نکته ی دیگری که بد نیست به آن اشاره کنیم این است که بر اساس توضیحات درج شده در صفحه ی رسمی این قالب در سایت تم فارست، قالب Werkstatt به شما اجازه میدهد که افکت های صوتی دلخواه خود را برای کلیک، هاور و انیمیشن های منو به صورت جداگانه تنظیم کرده و در سایت به کار بگیرید. در این بخش حتی امکان استفاده از موزیک پس زمینه نیز برای شما فراهم شده است. این قالب به بیش از 700 آیکن SVG متحرک مجهز بوده و همچنین با افزونه WPML نیز جهت ایجاد سایت های چندزبانه سازگار میباشد.

در پایان به این نکته هم اشاره کنیم که این قالب هم از نظر سرعت و هم از نظر سئو کاملا بهینه سازی شده و به شما اجازه میدهد که با درج محتوای مناسب در سایت، جایگاهی درخورد در موتورهای جستجو کسب کنید. قالب Werkstatt علاوه بر واکنش گرا بودن با نمایشگر های رتینا نیز سازگار است. به همین جهت میتوانید اطمینان داشته باشید که سایت شما در انواع دیوایس ها به زیباترین شکل ممکن قابل بهره گیری و استفاده باشد.

برخی امکانات قالب Werkstatt :

  • طراحی واکنش گرا و سازگار با نمایشگر های رتینا
  • سازگار با افزونه ووکامرس جهت راه اندازی فروشگاه اینترنتی
  • سازگار با افزونه WPML جهت ایجاد سایت های چندزبانه
  • پشتیبانی از صفحه ساز درگ اند دراپ ویژوال کامپوزر
  • امکان استفاده از فیلتر های پورتفولیو
  • امکان ناوبری به بخش های مختلف صفحه
  • دارای استایل های متنوع برای بلاگ و صفحه بندی
  • دارای تنظیمات فونت حرفه ای
  • مجهز به افکت های شناوری ماوس
  • امکان استفاده از طرح بندی های متنوع
  • امکان سفارشی سازی طرح و رنگ وبسایت
  • دارای امکان استفاده از منوهای مختلف
  • پشتیبانی از افکت های صوتی
  • بهینه شده برای موتورهای جستجو
  • سرعت بارگذاری بهینه شده
  • دارای انیمیشن های نرم
  • مجهز به استایل های متنوع فوتر
  • و بسیاری امکانات دیگر …

مواردی که در بالا به آنها اشاره کردیم، در واقع فقط بخش هایی از امکانات این قالب نمونه کار جالب را در بر میگیرند. به شما توصیه میکنیم برای آشنایی بیشتر با امکانات این قالب، سری به دموی آن در سایت رسمی اش زده و از نزدیک با امکانات آن آشنا شوید. این قالب را میتوانید همین حالا از مسترکد مارکت دانلود کرده و از امکانات آن بهره مند شوید.

امتیاز: 5.0/5 از 3 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!