همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Salient برای وردپرس – قالب چند منظوره واکنش گرا

قالب Salient از آن دسته قالب های وردپرس است که طراحی آن به شکلی کاملا خلاقانه صورت گرفته. این قالب تا به امروز بیش از 51 هزار بار در سایت تم فارست مورد خریداری قرار گرفته و کاربران آن تا حدی از آن راضی هستند که بعضی از آنها میگویند، امتیاز 5 از 5 هم برای آن کم است. قالب وردپرس Salient که توسط ThemeNectar طراحی شده با بهره گیری از امکانات متنوع و تطابق با استاندارد های روز، میتواند به خوبی از پس انواع نیازهای طراحی سایت بر بیاید. بنابراین به کمک قالب سالینت میتوانید به سادگی انواع و اقسام سایت های مختلف را راه اندازی کرده و یا به سایت فعلی خود، نمای تازه ای هدیه کنید.

قالب سالینت برای وردپرس ریسپانسیو و سازگار با صفحات رتینا

قالب Salient واکنش گرا و سازگار با صفحات رتینا است. واکنش گرا ودن به این مفهوم است که سایت هایی که از این قالب استفاده میکنند، روی دیوایس هایی که دارای صفحات نمایش با اندازه های مختلفی هستند، به خوبی کار خواهند کرد. یعنی عملا فرقی نمیکند که کاربران شما سایتتان را با تبلتشان مرور کنند، از یک کامپیوتر دسکتاپ استفاده کنند و یا از لپ تاپ و … در همه ی حالات، سایت شما میتواند خودش را با اندازه ی صفحه نمایش کاربر مطابقت دهد. از طرفی آماده بودن این قالب برای صفحات رتینا و مجهز بودن آن به پکیج آیکن های مخصوص صفحات رتینا باعث میشود که در صورت استفاده از محتوای با کیفیت از طرف شما، سایت شما در صفحاتی که رزولوشن بسیار بالایی دارند هم به شکلی زیبا و کاملا حرفه ای به نظر برسد و کاربرانی که از چنین صفحاتی استفاده میکنند، سایت شما را به صورت پیکسل پیکسل مشاهده نکنند.

پنل تنظیمات قالب Salient برای وردپرس

در پنل تنظیمات قالب سالینت شما به همه چیز دسترسی دارید. در واقع پنل تنظیمات سالیت مرکز فرماندهی شماست و تمامی بخش های قالب، گوش به فرمان شما هستند. دقیقا به همین علت است که میتوان از همین یک قالب، چندین و چند حالت متنوع سایت ایجاد کرد بدون اینکه حتی یکی از این سایت ها شبیه هم باشند. این خلاقیت شماست که حرف اول را میزند. با بیش 1000 آیکن از پیش آماده شده، بی نهایت انتخاب رنگ، تایپوگرافی پیشرفته و بسیاری امکانات دیگر، شما میتوانید از اتاق فرمان، همه ی بخش های سایتتان را تحت نظر گرفته و آنچه را مد نظر شماست بر روی آن اعمال کنید.

ویژوال کامپوزر درگ اند دراپ پیچ بیلدر در قالب وردپرس سالینت

همچنین قالب Salient برای ایجاد صفحات خود از ویژوال کامپوزر بهره میگیرد. تفاوت استفاده از ویژوال کامپوزر در این قالب در این است که طبق گفته ی خودشان، این افزونه را به شکلی خاص برای قالب سفارشی سازی کرده اند تا شما بتوانید همه چیز را ددر صفحات سایتتان مطابق سلیقه و نظر خود، تنها از طریق درگ اند دراپ سر و سامان دهید.

سالینت به انواع نوشته های مختلفی مجهز است (Custom Post Types) که به خوبی نیازهای متنوع انواع کاربران را تامین میکند. این قالب همچنین از نظر سئو به شکلی عالی بهینه سازی شده است و کد نویسی آن به نحوی انجام شده که با استاندارد های بهینه سازی برای موتورهای جستجو مطابقت داشته باشد.

rtl badge

farsi badge

راستی تا یادمان نرفته. سازگاری با ووکامرس به همراه سبد خرید ایجکس را نیز به لیست اقلام بالا اضافه کنید. بخاطر سازگاری این قالب با افزونه فروشگاه ساز ووکامرس، شما میتوانید به سادگی در سایتتان، فروشگاه دلخواهتان را نیز با کمترین زحمت راه اندازی کنید. و یک نکته ی مهم هم اینکه برای زبان های راست به چپ مثل فارسی، استایل های rtl.css در این قالب در نظر گرفته شده اند تا به سادگی بتوان از آنها در زبانی مثل فارسی استفاده کرد. بدون اینکه مشکلی در جهت نمایش نوشته ها و … وجود داشته باشد.

پیش نمایش ترجمه فارسی قالب سالینت

این قالب دارای امکانات بی نظیر دیگری است که به شما توصیه میکنیم برای آشنایی بهتر با آنها، حتما نگاهی به دموی آن در سایت رسمی اش بیاندازید.

امتیاز: 4.7/5 از 38 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
توضیحات تکمیلی

جهت فارسی سازی محصول، فایل salient-core-fa_IR.mo را از پکیج ترجمه خارج کرده و در مسیر
wp-content/languages/plugins بارگذاری کنید.
فایل salient-fa_IR.mo را در مسیر
wp-content/languages/themes بارگذاری کنید.

برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!