همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Karma برای وردپرس

قالب Karma با فروش بالغ بر 29 هزار نسخه و کسب رتبه ی 4.6 از 5 در سایت تم فارست، یکی از قالب های محبوب و قدرتمند این سایت به شمار میرود. قالب Karma امکانات متعددی را در خود جای داده که آن را برای راه اندازی انواع سایت ها مناسب میکند. این قالب از سال 2011 تا کنون بارها و بارها توسط کاربران مورد تست و تایید قرار گرفته و در طی این زمان، آپدیت های بسیاری هم دریافت کرده که همین امر نشان از اهمیت این قالب برای سازنده و برای کاربران آن دارد.

قالب وردپرس Karma از هر جهت برای راه اندازی سایت جدید وردپرسی شما آماده است. امکانات این قالب گسترده و به کار گیری آنها بسیار آسان است. تنوع عناصر موجود در قالب Karma هم یکی دیگر از فاکتورهایی است که آن را برای راه اندازی انواع وبسایت ها با انواع مضامین آماده میسازد. در ادامه ی این معرفی سعی میکنیم به طور مختصر به معرفی بخش های مختلف و امکانات قالب کارما برای وردپرس بپردازیم.

واکنش گرایی قالب karma برای وردپرسکاملا واکنش گرا

قالب Karma میتواند خودش را به خوبی با اندازه های مختلف صفحه نمایش کاربران تطبیق داده و عناصر خود را بر اساس اندازه ی صفحه، تغییر موقعیت دهد. به این شکل کاربرانی که با دیوایس های مختلف به سایت شما سر میزنند، همگی میتوانند تجره ی کاربری مناسبی از به کار گیری وبسایت شما داشته باشند. فرقی نمیکند که کاربران شما با استفاده از موبایل و تبلت، سایت شما را مشاهده کنند و یا با استفاده از لپ تاپ و کامپیوترهای دسکتاپ، در هر حال وبسایت شما به خوبی توسط آنها قابل استفاده خواهد بود.

سئو قالب karma برای وردپرسبهینه شده برای موتورهای جستجو

طراحی قالب Karma برای وردپرس از ابتدا با نظر داشتن استاندارد های سئو انجام شده است. همچنین این قالب با All-in-one SEO یکپارچه شده تا شما بتوانید به سادگی عناوین، توضیحات و تگ های متای صفحات خود را تحت کنترل گرفته و آنها را بر اساس نیاز خود تنظیم کنید. همانطور که میدانید داشتن قالبی که در آن از استاندارد های سئو تبعیت شده باشد، خود یک قدم مهم برای کسب رتبه ی بهتر در نتایج موتورهای جستجو است. بنابراین با انتخاب قالب Karma میتوانید خاطر جمع باشید که انتخاب اول را صحیح انجام داده اید و همه چیز برای کار شما مهیاست.

ترجمه استاندارد قالب karma برای وردپرسترجمه استاندارد و سازگاری با WPML

یکی از امکانات مهم قالب Karma امکان استفاده از آن در کنار افزونه WPML است. به این شکل شما میتوانید با به کار گیری این قالب به همراه افزونه WPML وبسایت خود را تبدیل به یک وبسایت چندزبانه کنید و پیام خود را به گوش مخاطبین خود در سراسر جهان برسانید. قالب وردپرس Karma همچنین به صورت استاندارد قابل ترجمه بوده که همین مسئله ترجمه ی آن را به تمامی زبانهای دلخواه شما امکان پذیر و کارایی آن را در زبان های مختلف بسیار آسان میکند.

پنل مدیریتی قدرتمند قالب وردپرس کارماپنل مدیریت قدرتمند قالب Karma

استفاده از پنل مدیریتی قدرتمند قالب Karma اعمال کلیه ی تنظیمات دلخواه بر روی این قالب را فوق العاده آسان میکند. از طریق پنل مدیریت قالب Karma میتوانید به آسانی کلیه ی بخش های این قالب را سفارشی سازی کرده و همه چیز را مطابق سلیقه ی خود تنظیم کنید. با استفاده از این پنل میتوان اعمالی همچون سفارشی سازی بخش های مختلف سایت، رنگ ها، تنظیم آیکن ها، عناصر به کار گرفته شده در قالب و … را به طور کامل تحت کنترل قرار داد. همه چیز در این پنل به سادگی تنها با چند کلیک صورت میگیرد.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی با قالب وردپرس KARMAسازگاری با ووکامرس

از مزایای قالب Karma سازگاری کامل آن با افزونه فروشگاه ساز ووکامرس است. این مسئله به این مفهوم است که شما میتوانید با استفاده از این قالب، فروشگاه اینترنتی دلخواه خود را نیز راه اندازی کنید. بنابراین چه بخواهید یک فروشگاه اینترنتی مستقل راه بیاندازید و چه بخواهید در بخشی از سایت خود، فروشگاهی هم جهت فروش محصولاتتان در اختیار داشته باشید، قالب Karma در خدمت شماست.

قالب راستچین وردپرس - قالب karmaکاملا راستچین شده و RTL

برای ما ایرانی ها که از زبان فارسی استفاده میکنیم، راستچین بودن یک قالب، حائز اهمیت فراوان است. خوشبختانه قالب وردپرس karma به طور پیشفرض دارای استایل های RTL بوده و راستچین شده است. این مسئله به این مفهوم است که عناصر و بخش های مختلف این قالب در زبان فارسی به طور صحیح و از راست به چپ به نمایش در می آیند. بنابراین دیگر لازم نیست که زمان و هزینه ی اضافه را صرف راستچین کردن قالب وردپرس کنید. چرا که این امکانات از پیش، توسط قالب Karma برای شما فراهم شده است.

فرم ساز پیشرفته درگ اند دراپ در قالب وردپرس karmaفرم ساز پیشرفته

قالب Karma دارای یک رابط کاربری بسیار قدرتمند و ساده برای ایجاد انواع فرم است. این رابط کاربری به شکل درگ اند دراپ طراحی شده و به شما اجازه میدهد که از طریق کشیدن و رها کردن عناصر دلخواه، فرم مورد نیاز خود را در مدت زمانی کوتاه ایجاد کنید.

در مورد قالب Karma اشاره به این نکته هم ضروری است که این قالب با افزونه های محبوبی مانند Gravity Forms و افزونه Contact Form 7 نیز سازگار است. بنابراین در صورتی که مایل باشید از این افزونه ها برای ایجاد فرم در سایت خود استفاده کنید نیز مشکلی نخواهید داشت.

سازگاری قالب karma با ubermanuسازگاری با UberMenu

اگر با افزونه uberMenu آشنایی داشته باشید حتما میدانید که این افزونه چقدر برای ایجاد انواع مگا منو کاربردی است. اگر از کاربران این افزونه هستید و یا تصمیم به استفاده از آن دارید، خوشبختانه خبر خوب این است که قالب Karma به خوبی در کنار این افزونه کار میکند و با آن سازگار است. بنابراین شما میتوانید با به کارگیری افزونه UberMenu در کنار قالب وردپرسی Karma انواع مگامنوهای حرفه ای را ایجاد کرده و آنها را در سایت خود قرار دهید و به این شکل، امکانات و جذابیت سایت خود را برای کاربرانتان افزایش دهید.

امکان تعریف بی نهایت سایدبار در قالب وردپرس karmaعدم محدودیت در سایدبارها

قالب Karma به شما اجازه میدهد که در صورت نیاز، تعداد نامحدودی سایدبار برای سایت خود ایجاد کنید. به هر یک از این سایدبار ها میتوانید هر تعداد ابزارک که مایلید اختصاص دهید و آنها را در بخش های مختلف سایت خود به نمایش بگذارید. این ویژگی خصوصا برای سایت هایی که نوشته ها و صفحات متعددی دارند بسیار مفید است و به شما کمک میکند که در هر بخش دقیقا همان امکاناتی را که مد نظرتان است در سایت نمایش داده و در اختیار کاربران خود قرار دهید.

امکان استفاده از آیکن های فونت آوسام در قالب karma برای وردپرسآیکن های متنوع

این روزها در سایت های خود در بخش های مختلفی از آیکن های Font-Awesome استفاده میکنیم. تا جایی که در بسیاری از مواقع، اگر این آیکن ها در دسترس نباشند، جایی از کار نیمه تمام میماند. خوشبختانه در قالب Karma از این بابت هیچ مشکلی ندارید. قالب Karma امکان استفاده از مجموعه عظیمی از آیکن فونت ها را از طریق سیستم مدیریت کدهای کوتاهش برای شما فراهم کرده. کافی است آیکن مورد نظر را انتخاب کنید و آن را در محل دلخواه خود در سایتتان به نمایش بگذارید.

ابزارکهای سفارشی در قالب وردپرس karmaابزارکهای سفارشی قالب Karma

قالب کارما برای ساده تر کردن کار شما، برایتان تعداد زیادی ابزارکهای اختصاصی نیز در نظر گرفته است. این ابزارکها به صورت درگ اند دراپ در محل های دلخواه شما در سایدبارها قرار گرفته و در سایت به نمایش در می آیند. همچنین در فوتر سایت 6 ستون و در تولبار بالای سایت نیز برای قراردادن این ابزارک ها محل ویژه ای در نظر گرفته شده که در صورت تمایل میتوانید از آنها در این بخش ها نیز استفاده کرده و امکانات دلخواه را با استفاده از آنها به سایتتان اضافه کنید.

ابزارکهای پیشرفته قالب وردپرس karmaتنظیمات پیشرفته طراحی

علاوه بر تنظیمات گسترده ای که در بخش های مختلف این قالب در اختیار شماست، قالب Karma به طور انحصاری به فکر دیزاین و طراحی سایت شما نیز بوده و به همین منظور، تنظیماتی گسترده، با امکان به کار گیری آسان نیز برای شما تدارک دیده است. از میان این تنظیم میتوان به 7 استایل سربرگ و فوتر، 3 استایل مختلف ناوبری، وضعیت قرارگیری لوگو، امکان فعال و غیر فعال کردن تولبار بالایی سایت، امکان استفاده از نان ریزه ها و … اشاره کرد. همه ی این تنظیمات دست به دست هم داده و به شما در راه اندازی یک سایت زیبا و منحصر به فرد کمک میکنند.

کارما، قالبی است پر از تنظیمات و امکانات گسترده. در بالا ما سعی کردیم تنها چند مورد از این امکانات را به شما معرفی کنیم. امکانات قالب Karma به اینجا ختم نمیشوند. در واقع اگر بخواهیم به تک تک این امکان اشاره کنیم، باید همینقدر که تا حالا نوشته ایم، برای شما به توضیح ادامه بدهیم. به همین جهت توصیه میکنیم خودتان سری به دموی این قالب در سایت رسمی اش بزنید. به این شکل با امکانات قالب Karma بیشتر آشنا خواهید شد. قالب Karma را میتوانید همین حالا از مسترکد مارکت دانلود کنید.

امتیاز: 4.7/5 از 3 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!