همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Epron برای وردپرس – قالب سایت موسیقی

قالب Epron (همان قالب Eprom سابق) قالبی پرطرفدار برای راه اندازی انواع سایت دانلود موزیک، گروه های موسیقی و موارد مشابه در وردپرس است. تا امروز بیش از 3 هزار نسخه از این قالب در تم فارست به فروش رفته و این قالب توانسته از خریداران خود امتیاز 4.57 از 5 ستاره را کسب کند.

قالب Epron قالبی انعطاف پذیر است که میتوان از آن برای مقاصد مختلفی استفاده کرد. مثلا میتوان علاوه بر راه اندازی سایت موسیقی از آن برای اعلام رویدادهایی خاص نیز استفاده کرد. این قالب در دو نسخه تیره و روشن در دسترس بوده و با افزونه فروشگاه ساز ووکامرس نیز سازگار است. بنابراین با استفاده از آن میتوانید فروشگاه خود را نیز در کنار عنوان اصلی سایتتان راه اندازی کرده و در اختیار داشته باشید.

این قالب علاوه بر نقش آفرینی به عنوان یک قالب موسقی قدرتمند، حتی برایش نمایش نمونه کارهای شما نیز کاملا مناسب است. در این قالب امکاناتی متعدد به همراه انواع کدهای میانبر برای شما فراهم شده اند. به کمک این امکانات شما میتوانید با خلاقیت خود، به هر نحو که مایل هستید این قالب را به کار بگیرید و با استفاده از آن، سایت دلخواه خود را ایجاد کنید. قالب Epron (همان eprom سابق) علاوه بر دارا بودن امکانات گسترده، به نحوی پیاده سازی شده که به کارگیری امکانات آن برای کاربران مختلف آسان باشد. این قالب با افزونه روولوشن اسلایدر نیز همراه شده تا علاوه بر در اختیار داشتن انتخاب های متعدد، شما بتوانید نمایی هرچه حرفه ای تر به سایت خود ببخشید.

پنل مدیریتی R-Panel

پنل مدیریتی R-Panel

قالب epron به یک پنل مدیریتی قدرتمند مجهز است. به کمک این پنل مدیریتی شما میتوانید تنظیم کلیه بخش های مختلف قالب را به دست گرفته و همه چیز را طبق نیازهای خود سفارشی کنید. استفاده از این پنل مدیریتی نیازمند کدنویسی یا داشتن مهارت های پیچیده نیست. در واقع هرکسی با استفاده از این پنل میتواند به سادگی به سفارشی کردن بخش های مختلف قالب بپردازد. با استفاده از این پنل حتی امکان ویرایش رنگهای قالب یا مدیریت تصاویر پس زمینه بدون نیاز به نوشتن استایل و دست کاری کد های CSS نیز برای شما فراهم میشود. در این بخش همه چیز به سادگی با استفاده از چند کلیک انجام خواهد شد. بنابراین R-Panel مرکز فرماندهی شماست. همه در اینجا گوش به فرمان شما هستند.

مدیریت Shortcode ها

مدیریت Shortcode ها در قالب موزیک ایپرام

همانطور که قبلا هم به آن اشاره کردیم، در این قالب کدهای کوتاه یا shortcode های متعددی در اختیار شما قرار میگیرند. دسترسی به این کدهای کوتاه از طریق سیستم مدیریت Shortcode ها یا shortcodes manager صورت میگیرد. با استفاده از این امکان، هرگاه نیاز به کدکوتاهی داشته باشید، کافی است در بالای ویرایشگر وردپرس روی دکمه آبی رنگ مربوط به این سیستم کلیک کنید تا امکان بهره گیری از انواع کدهای کوتاه در کمترین زمان و به ساده ترین شکل برای شما فراهم شود.

مدیریت رویدادها

قالب Epron به سیستم مدیریت رویدادها (events manager) نیز مجهز است. با استفاده از این امکان شما میتوانید رویدادهای مختلفی را در سایت تعریف کنید. این سیستم میتواند برای رویدادهای مربوطه یک شمارنده تا زمان رویداد نشان دهد. پس از اتفاق افتادن رویداد و گذشتن از زمان آن، رویداد به طور اتوماتیک از حالت آینده به حالت گذشته تغییر خواهد کرد. در این سیستم امکان بهره گیری از یکپارچه سازی با نقشه های گوگل نیز برای شما فراهم شده است.

ترجمه استاندارد قالب

ترجمه استاندارد قالب وردپرس eprom

ترجمه قالب Epron مثل سایر قالب های Rascals Labs به صورت کامل استاندارد انجام میشود. برای این کار میتوانید از شیوه استاندارد وردپرس که بهره گیری از فایل های po و mo است بهره بگیرید. به این شکل میتوانید این قالب را به هر زمانی که مایلید ترجمه کرده و در آن زبان به کار بگیرید.

سازگاری با مرورگرها

سازگاری با مرورگرهای مختلف در قالب وردپرس eprom

قالب موسیقی Epron به صورت واکنش گرا طراحی شده و با انواع مرورگرها نیز سازگار است. به گفته تولید کننده این قالب، Epron با مرورگرهایی مثل کروم، اینترنت اکسپلورر، سافاری، اپرا و … سازگار بوده و علاوه بر این بر روی آن اعتبارسنجی W3C نیز صورت گرفته است.

امکانات دیگر قالب Epron برای وردپرس :

  • قابلیت سفارشی سازی بالا
  • بهره گیری از انیمیشن های CSS3
  • امکان استفاده از فونت های سفارشی در قالب (Cufon و فونت های گوگلی)
  • عدم محدودیت رنگ
  • مجهز به تولید کننده تصاویر پس زمینه
  • مجز به روولوشن اسلایدر و نیو اسلایدر
  • دارای Post Type های مختلف
  • دارای ابزارک های سفارشی
  • امکان مدیریت Layout ها
  • مجهز به دموی XML جهت راه اندازی آسان
  • امکان تعریف سایدبارهای دلخواه
  • پنل مدیریتی قدرتمند
  • طراحی بر مبنای CSS3 و HTML5
  • مجهز به فرم تماس ایجکس
  • ارائه شده به همراه فایل های PSD
  • و بسیاری امکانات دیگر …

قالب بسیار زیبای Epron برای وردپرس را میتوانید همین حالا از مسترکد مارکت دریافت کرده و با استفاده از آن به سایت موزیک خود، رنگ و روی تازه ای هدیه کنید.

امتیاز: 5.0/5 از 2 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!