همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Elision برای وردپرس – چندمنظوره رتینا

قالب Elision از تولیدات یکی از طراحان معروف تم فارست یعنی Qode Interactive است. از میان قالب های این طراح بدون شک با قالب پرفروش Bridge برای وردپرس نیز آشنا هستید. قالب Elision یکی دیگر از کارهای قدرتمند این طراح است که تا امروز بیش از 6000 نسخه از آن در سایت تم فارست به فروش رسیده. امتیاز این قالب 4.55 از 5 ستاره بوده و از قالب های بسیار محبوب سایت تم فارست به شمار میرود.

قالب Elision قالبی است کاملا چندمنظوره. با توجه به گستردگی امکانات این قالب، شما میتوانید از آن در طراحی انواع سایت ها بهره بگیرید. بدون اینکه کم و کاستی در کار باشد. Elision با افزونه فروشگاه ساز ووکامرس نیز سازگار است. بنابراین با استفاده از این قالب حتی امکان ایجاد فروشگاه اینترنتی بر مبنای وردپرس را نیز خواهید داشت. در واقع وقتی از قالب چندمنظوره Elision استفاده میکنید، محدودیتی سد راه شما نیست. هر آنچه مدنظر شماست، با این قالب قابل پیاده سازی خواهد بود.

Elision به صورت کاملا واکنش گرا و سازگار با صفحات رتینا طراحی شده. با توجه به این مسئله به سادگی میتوان متوجه شد که در طراحی این قالب، ملاک و معیار، کیفیت بوده و به جزئیات توجه ویژه ای معطوف شده است. این قالب و کلیه عناصر آن در صفحات نمایش ultra-High resolution به بهترین شکل به نمایش در آمده و کاربران شما را ناامید نخواهد کرد.

rtl badge

خوشبختانه خبر خوب این است که این قالب به صورت پیشفرض توسط طراح راستچین شده و به همراه استایل های راست به چپ (RTL) به کاربران عرضه میشود. بنابراین در صورت استفاده از این قالب اصلا نیازی به صرف زمان یا هزینه اضافه جهت اعمال تغییرات در نحوه نمایش عناصر و پیاده سازی استایل های راست به چپ نخواهید داشت چرا که قالب Elision خودش به فایل rtl.css مجهز بوده و به خوبی از پس انجام این وظیفه بر می آید. این قالب با افزونه WPML نیز سازگار است. بنابراین با استفاده از آن، امکان ایجاد سایت های چندزبانه وردپرس نیز برای شما میسر میشود.

این روزها افزونه صفحه ساز گرافیکی ویژوال کامپوزر طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده. و هر روز هم بر تعداد این طرفداران افزوده میشود. دلیل این مسئله هم کاملا واضح است. سادگی استفاده از افزونه ویژوال کامپوزر باعث میشود که تنها پس از یک بار استفاده، دیگر مایل نباشید بدون آن صفحه های خود را ایجاد کنید. خوشبختانه در قالب Elision نیز از این افزونه کمک گرفته شده. بنابراین با در اختیار داشتن این افزونه شما قادر هستید حرفه ای ترین صفحات را بدون نیاز به کدنویسی و تنها از طریق یک اینترفیس درگ اند دراپ و بصری، ایجاد کرده و در اختیار کاربران سایتتان قرار دهید.

قالب وردپرس Elision امکان بهره گیری از پس زمینه های ویدئویی با کیفیت HD را نیز برای شما فراهم میکند. همچنین امکان استفاده از آیکن های Font Awesome نیز در سایت در اختیار شما قرار گرفته است. قالب Elision با مجموعه فونت های گوگلی نیز سازگار است. بنابراین شما میتوانید از بین بیش از 600 فونت گوگلی، هر یک را که مایلید برای سایت خود برگزیده و در آن به کار بگیرید.

سربرگ های این قالب به طور کامل قابل سفارشی سازی بوده و هر یک از صفحات میتوانید از تنظیمات خاصی در این زمینه بهره بگیرد. همچنین امکان استفاده از سربرگ چسبنده یا Sticky Header نیز برای شما فراهم شده. در این حالت شما میتوانید مقدار اسکرول از بالای صفحه و سایر تنظیمات مربوطه را دقیقا مطابق با میل خود تنظیم کنید تا همه چیز دقیقا آنطور که مایلید به نظر برسد. در این حالت امکان انتخاب لوگوهای مخصوص برای هر دو حالت سربرگ عادی و چسبنده نیز وجود خواهد داشت.

قالب چندمنظوره Elision قابلیت استفاده از مگامنو را نیز در اختیار شما قرار میدهد. شما میتوانید هر دو نوع منوی استاندارد یا منوی موبایل را ویرایش کرده و در صورت تمایل منوهای عریض یا زیرمنوهای دلخواه را به آن بیافزایید. منوهای شما میتوانند دارای آیکن های متنوع باشند و حتی میتوانید در آنها ابزارک دلخواهتان را نیز قرار دهید. جالب است بدانید که در اینجا حتی امکان ایجاد سایت های تک صفحه یا OnePage نیز برای شما فراهم شده است.

قالب چندمنظوره Elision برای وردپرس

امکان قالب Elision برای وردپرس به همینجا ختم نمیشود. این قالب پر از امکانات بزرگ و کوچک است که اگر بخواهیم به توضیح تک تک آنها بپردازیم، احتمالا این معرفی حالا حالاها به پایان نخواهد رسید. بنابراین در زیر به اشاره مختصر به برخی دیگر از امکانات این قالب بسنده میکنیم.

برخی دیگر از امکانات قالب Elision برای وردپرس عبارتند از :

  • امکان سفارشی سازی تعداد ستونهای فوتر
  • امکان روشن یا خاموش کردن انیمیشن های ایجکس
  • امکان بهره گیری از افکت پارالاکس و ایجاد سایت های تک صفحه
  • مجهز به فرمت های سفارشی برای نوشته ها از قبیل گالری، لینک، نقل قول، ویدئو، صوت و …
  • مجهز به اسلایدر Qode
  • دارای امکان درج نمونه کار
  • دارای طرح بندی Masonry یا آجری برای بلاگ
  • پنل مدیریتی قدرتمند و گسترده
  • امکان تعریف چندین سایدبار
  • اسکرول نرم
  • دارای منوهای کناری یا Side menu
  • طراحی مدرن و پیشرفته
  • امکان سفارشی سازی بسیار بالا
  • مجهز به انواع کدهای کوتاه
  • آماده برای ترجمه استاندارد و به کار گیری با WPML
  • بهینه شده برای موتورهای جستجو (سئو)
  • کد معتبر بر مبنای HTML5 و CSS3
  • دارای صفحه تماس با ما به همراه امکان استفاده از نقشه گوگل
  • مجهز به Child Theme جهت اعمال هرنوع سفارشی سازی
  • و بسیاری امکانات دیگر ..

با مشاهده دموی این قالب در سایت اصلی اش میتوانید هرچه بهتر با امکانات فوق العاده آن آشنا شوید. همچنین میتوانید همین حالا قالب Elision را از مسترکد مارکت دریافت کرده و در سایت خود مورد استفاده قرار دهید.

امتیاز: 5.0/5 از 3 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!