همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Brooklyn برای وردپرس – چندمنظوره و ریسپانسیو

قالب Brooklyn قالبی چندمنظوره و واکنشگرا برای وردپرس است. این قالب تا زمان نوشته شدن این معرفی، توسط بیش از 23 هزار کاربر در سایت تم فارست خریداری شده و از بین حدودا 1500 رای توانسته رتبه ی 4.66 از 5 را کسب کند. قالب Brooklyn با وردپرس 4.7 به بعد به طور کامل سازگار است و از این جهت برای اشخاصی که وبسایت خود را به طور پیوسته بروزرسانی میکنند و استفاده از آخرین نسخه وردپرس برای آنها حائز اهمیت است، انتخابی بسیار مناسب به نظر میرسد.

این پوسته وردپرس علاوه بر زیبایی، دارا امکانات متعددی است که باعث شده هزاران نفر در سراسر جهان به آن اعتماد کرده و پروژه و سایت های خود را بر پایه ی آن بنا کنند. قالب Brooklyn به معنای واقعی کلمه، چند منظوره است. این قالب به شما اجازه میدهد که در آن از افکت زیبای پارالاکس نیز بهره بگیرید و هر بار بر اساس سلیقه و نیازهای خود، چهره ی تازه ای برای سایت خود برگزینید. فرقی نمیکند که شغل شما چه چیزی باشد و به چه سایتی نیاز داشته باشید.

قالب بروکلین برای هر نیازی، پاسخی در نظر گرفته است. با قالب Brooklyn شما میتوانید به سادگی برای شغل یا موضوع دلخواه خود، سایت دلخواهتان را راه اندازی کنید. مثلا با استفاده از این قالب میتوان وبسایت های عکاسی، گردشگری، طراحی وب، وبسایت انواع موسسات، شرکت ها و سازمان ها و حتی سایت انواع سایت های شخصی یا سایت های نمونه کار و … را راه اندازی کرد.

در واقع طراحی قالب Brooklyn به نحوی است که افراد مختلفی که از آن استفاده میکنند، میتوانند هریک سایت منحصر به فردی برای خود ایجاد کنند که با سایت دیگری به طور کامل متفاوت باشد. این قالب دارای دموهای متنوع و متعددی است که الهام گرفتن از آنها میتواند به شما در راه اندازی سایتتان، کمک شایان توجهی کند. با بهره گیری از عناصر استفاده شده در این دمو ها، شما میتوانید با امکانات قالب Brooklyn به بهترین شکل آشنا شده و در راه اندازی سایت خودتان نیز از حداکثر پتانسیل این قالب استفاده کنید.

پنل مدیریتی قالب Brooklyn

قالب Brooklyn برای وردپرس به پنل مدیریتی قدرتمندی نیز مجهز شده است که کار سفارشی سازی آن را به شکل قابل توجهی آسان میکند. استفاده از این پنل بسیار ساده است و با استفاده از آن میتوانید تنظیمات کلیه ی بخش های قالب اعم از رنگ ها، فونت ها و همچنین رفتار و نمای قالب را بر اساس سلیقه ی خود به طور کامل سفارشی سازی کنید.

امکان درج نمونه کار در قالب Brooklyn

در قالب Brooklyn امکان درج پورتفولیو یا نمونه کار نیز برای شما در نظر گرفته شده. بنابراین شما میتوانید نمونه کارهای شخصی خود یا پروژه ها و نمونه کارهای انجام شده توسط تیم یا شرکت خود را در سایتتان قرار داده و از این طریق به کاربران و مشتریان بالغوه ی خود، شانس آشنایی بیشتر با سوابق کاری خود را بدهید. مدیریت پورتفولیو در این قالب به آسانی و از طریق Custom Post Type های وردپرس صورت میگیرد که استفاده از آنها بسیار ساده و قابل درک خواهد بود.

جداول قیمت گذاری قالب Brooklyn

یکی دیگر از امکانات جالب قالب Brooklyn سیستم مدیریت جداول قیمت گذاری است. از طریق این سیستم شما میتوانید به سادگی جداول قیمت گذاری دلخواه خود را در سایت ایجاد کرده و به مدیریت، ویرایش و سفارشی سازی آنها بپردازید. قالب Brooklyn همچنین به طور کامل قابلیت ترجمه توسط افزونه WPML را نیز داراست. بنابراین از طریق این قالب میتوانید برای خود وبسایت های چندزبانه نیز راه اندازی کرده و صدای خود را به گوش مخاطبین خود در هر گوشه ی جهان برسانید.

نکته ی مهم دیگر در رابطه با قالب وردپرس Brooklyn بهره گیری از دو افزونه ی پریمیوم و نام آشنای ویژوال کامپوزر و روولوشن اسلایدر است. بنابراین با تهیه ی این قالب دیگر نیازی نخواهید داشت که هزینه ای جداگانه جهت تهیه این دو افزونه ی کاربردی بپردازید. با ویژوال کامپوزر که حتما از قبل آشنا هستید. ویژوال کامپوزر به شما اجازه میدهد که صفحاتی بسیار حرفه ای و زیبا را که طراحی آنها با دست خالی نیازمند چند صد خط کد نویسی و صرف زمانی طولانیست، تنها طی چند دقیقه و بدون نیاز به کوچکترین دانش کد نویسی، ایجاد کرده و در سایت خود قرار دهید. افزونه روولوشن اسلایدر هم شما را در ایجاد انواع اسلایدشو های حرفه ای یاری خواهد کرد تا سایتتان از همیشه زیبا تر به نطر برسد.

در بالا به برخی از امکانات قالب Brooklyn برای وردپرس اشاره کردیم. در زیر به طور خلاصه برخی از امکانات اصلی این قالب را بر خواهیم شمرد.

برخی امکانات قالب چندمنظوره brooklyn برای وردپرس

برخی امکانات قالب Brooklyn برای وردپرس :

  • واکنش گرا و سازگار با دیوایس های مختلف
  • سازگار با انواع مرورگرها
  • امکان ترجمه استاندارد و ایجاد سایت چندزبانه با استفاده از افزونه WPML
  • سازگار با وردپرس 4.7+
  • بهره گیری از افزونه صفحه ساز ویژوال کامپوزر
  • چندمنظوره و مناسب برای راه اندازی انواع سایت ها
  • پنل مدیریتی قدرتمند
  • امکان سفارشی سازی کامل اجزای مختلف قالب
  • امکان درج نمونه کار
  • دارای سیستم مدیریت جداول قیمت گذاری
  • امکان بهره گیری از روولوشن اسلایدر جهت ایجاد اسلایدشو های حرفه ای
  • بیش از 23 هزار فروش در سایت تم فارست
  • دارای بش از 1400 مشتری رضایتمند
  • طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد
  • دارای امکانات متعدد جهت پاسخگویی به انواع نیازهای کاربران
  • و بسیاری امکانات دیگر …

قالب Brooklyn را میتوانید همین حالا از مسترکد مارکت دانلود کرده و مورد استفاده قرار دهید.

امتیاز: 4.6/5 از 11 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!