همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Social Stream Designer برای وردپرس

افزونه WP Social Stream Designer یک ابزار عالی برای نمایش محتوای رسانه های اجتماعی شما از پلتفرم های مختلف مانند توییتر، اینستاگرام، فیس بوک، RSS و بسیاری موارد دیگر است که به شما یک دیوار پاسخگو زیبا در وب سایت وردپرسیتان می دهد.

شما می توانید تمام فید شبکه های اجتماعی خود را در یک جریان شبکه ترکیب کنید یا یک فید شبکه اجتماعی را با طراحی ها و طرح های مختلف نمایش دهید.

این افزونه به شما امکان می دهد تا فید رسانه های اجتماعی خود را به صورت سفارشی طراحی و شخصی سازی کنید. شما می توانید رنگ پس زمینه، متن ، اندازه فونت ، فاصله بین آیتم ها و بسیاری موارد دیگر را به دلخواه تغییر دهید.

همچنین می توانید فید رسانه های اجتماعی خود را با سایر افزونه های وردپرس مانند ووکامرس ادغام کنید تا مشتریان شما بتوانند با کلیک روی دکمه های اشتراک گذاری در فید رسانه های اجتماعی خود، محصولات شما را در رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند.

دانلود افزونه Social Stream Designer برای وردپرس
Instagram Facebook Twitter Feed Advanced WordPress Social media Feed Grid Gallery Plugin

امتیاز: 4.6/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!