همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه HappyFiles Pro برای وردپرس

افزونه HappyFiles PRO به شما اجازه میدهد تعداد نامحدودی پوشه رسانه ایجاد و مدیریت نمایید . شما میتوانید همه پست ها، صفحات، انواع پست سفارشی، محصولات ووکامرس، سفارشات، کوپن ها و غیره را دسته بندی کنید. حتی می توانید افزونه های خود را در پوشه ها سازماندهی نمایید. از طریق این افزونه آپلودهای SVG در وردپرس را با پاکسازی خودکار فایل و پیش نمایش فایل SVG از تنظیمات هپی فایلز فعال کنید.

همچنین قادر خواهید بود پوشه های رسانه خود را همانطور که در کامپیوتر خود انجام می دهید ایجاد کرده و مرتب سازی کنید. پوشه های فرعی را به هر تعداد سطح عمیق که می خواهید اضافه کنید. به راحتی فایل های رسانه ای را به صورت جداگانه یا انبوه بین دسته ها جابه جا کنید. ایجاد، تغییر نام، حذف، و مرتب کردن دسته ها تنها در عرض چند ثانیه انجام خواهد شد. شما همچنین میتوانید از پوشه های رسانه خود گالری های زیبا، پویا و بسیار قابل تنظیم ایجاد کنید.

دانلود افزونه Happy Files Pro برای وردپرس
هپی فایلز پرو افزونه مدیریت فایل حرفه ای وردپرس

امتیاز: 4.6/5 از 9 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!