همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه FacetWP – فیلتر پیشرفته وردپرس

اگر نیاز داشته باشید که داده های موجود در سایت خود را طبقه بندی و فیلتر کنید، افزونه FacetWP میتواند پاسخ کلیه ی نیازهای شما در این زمینه باشد. فرقی نمیکند که اطلاعات موجود در سایت شما از چه نوعی است. از افزونه FacetWP میتوان در انواع سایت های فروشگاهی، فهرست ها، کتابخانه ها و به طور کلی هر نوع سایتی که در آن اطلاعاتی برای طبقه بندی و فیلتر وجود داشته باشد بهره گرفت. این افزونه امکانات متنوعی را در اختیار شما قرار میدهد. در ادامه سعی میکنیم به طور مختصر، برخی از این امکانات را برای شما شرح دهیم.

برخی امکانات افزونه FacetWP به شرح زیر هستندافزونه فاست wp سیستم فیلترینگ هوشمند

سیستم فیلتر هوشمند

این افزونه با نمایش انتخاب های فیلتری که با محتوای نمایش داده شده در سایت تطابق دارد، به کاربران کمک میکند تا اطلاعات مورد نیازشان را در کوتاه ترین زمان ممکن بیابند. حتما میدانید که سرعت و آسانی در دسترسی به اطلاعات در یک سایت، منجر به رضایت بیشتر کاربران و افزایش احتمال کسب در آمد از آنها خواهد شد. بنابراین دارا بودن این سیستم، میتواند به شما در افزایش سود دهی سایتتان کمک شایان توجهی نماید.

استفاده از اطلاعات موجود در سیستم فیلترینگ افزونه facetwp

استفاده از اطلاعات موجود

یکی از موارد حائز اهمیت در مورد افزونه FacetWP این است که با استفاده از آن میتوانید کلیه ی اطلاعات مربوط به زمینه های دلخواه، انواع طبقه بندی ها (تاکسونومی) و انواع اطلاعات نوشته ها از قبیل نویسندگان، اطلاعات نوشته، نوع نوشته و … را فیلتر نمایید. یعنی برای کار کردن با این افزونه نیازی نیست که انواع داده های جدیدی ایجاد کرده و به سایت اضافه کنید، بلکه میتوانید آنچه را که هم اکنون در سایتتان موجود است به کار گرفته و از فیلتر های مورد نیاز را بر روی آن پیاده سازی کنید.

کارکرد با سرعت بالا افزونه facetwp

کارکرد بسیار سریع

این افزونه عملیات مورد نیاز شما را با سرعت قابل توجهی انجام میدهد. یکی از نکات مهم در کارکرد این افزونه این است که FacetWP با استفاده از سیستم ایجکس (ajax) کار میکند. بنابراین در هنگام انتخاب فیلتر ها، کاربران نیازی به بارگذاری مجدد صفحه نخواهند داشت. این افزونه همچنین جهت افزایش سرعت کارکرد از یک جدول ایندکس نیز بهره میگیرد که به یافتن و برگرداندن سریعتر نتایج منجر خواهد شد.

سازگاری افزونه فاست دابلیو پی با پوسته های وردپرس

سازگاری با پوسته های وردپرس

FacetWP با اکثر پوسته های استاندارد وردپرس سازگار بوده و امکان بهره گیری از امکانات آن در انواع برگه ها از طریق کد های کوتاه و یا با استفاده از PHP برای شما فراهم میشود. بسیاری از عملیات دیگر مانند صفحه بندی، مرتب سازی، انتخاب کاربران و … را نیز میتوانید به راحتی از طریق استفاده از shortcode ها انجام بدهید.

facet های متنوع و انواع فیلتر ها در افزونه facet wp

امکان استفاده از انواع فیلتر ها

فیلتر ها یا در واقع facet هایی که در این افزونه در اختیار شما قرار میگیرند بسیار گسترده اند. شما میتوانید از انواع حالات از جمله چک باکس ها، منو های دراپ داون، بازه های اطلاعاتی، اسلایدر ها و حتی جئولوکیشن در بخش های مختلف سایت خود بهره مند شوید.

امکانات توسعه در افزونه facet wp برای وردپرس

امکانات ویژه توسعه دهندگان

یکی از موارد مهم در مورد چنین افزونه هایی، امکان گسترش آنها توسط توسعه دهندگان است. در افزونه FacetWP انواع hook ها برای توسعه دهندگان در نظر گرفته شده که با استفاده از آنها میتوان افزونه و امکانات آن را به شکل چشمگیری سفارشی سازی کرده و به دلخواه توسعه داد.

البته آنچه ما در بالا ذکر کردیم، تنها بخش کوچکی از امکانات افزونه فاست دابلیو پی است. توصیه میکنیم برای آشنایی بیشتر با امکانات این افزونه حتما سری به دموهای متنوع آن در سایت رسمی اش زده و از نزدیک با امکانات آن آشنا شوید. FacetWP را میتوانید همین حالا از مسترکد مارکت دانلود کرده و از امکانات آن بهره مند شوید.

امتیاز: 4.6/5 از 17 رای
Please wait...
اطلاعات محصول
  • ورژن : 4.2.12
  • آخرین به روز رسانی : 23 اسفند 1402
  • عرضه شده در : facetwp[dot]com
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!